Klaidos, kurias daro pradedantys irklentininkai

Dar tik pradedat naudoti irklentes? Štai keletas klaidų, kurių galite išvengti, pradedant irkluoti irklentėmis. Šie patarimai gali Jus padėti išvengti traumų bei greičiau išmokti irkluoti.

  1. Naudokite irklentės pavadėlį. Tai iš tikrųjų galioja visiems stovintiems irkluotojams, tačiau kuo anksčiau suprasite, koks svarbus pavadėlis yra bet kokios būklės, tuo saugesni būsite jūs ir visi kiti. Priklausomai nuo to, kokio stiliaus irkluojate, yra įvairių tipų pavadėlių ir skirtingų tvirtinimo taškų.
  2. Įsitikinkite, kad irklą laikote tinkame kryptimi. Daugelis žmonių irklą laiko pagal save ir yra įsitikinę, kad taip turi būti laikomas irklas. Tačiau, vėliau sužino, kad irklą laikė neteisingai. Irklas turi būti laikomas išgaubta puse link savęs, o įgaubta pusė turi žiūrėti į irklentės priekį. Tokiu būdu irklavimas bus efektyvesnis. Nusistatant irklo ilgį, jis turėtų būti 10-20 cm aukštesnis už Jūsų ūgį.
  3. Atsistokite teisinga kryptimi ant irklentės. Nors dauguma irklenčių forma yra suformuota taip, kad aišku, kur yra irklentės priekis ir galas. Tačiau yra įvairesnių irklenčių, kurios yra labiau apvalios ir iš formos sunku nustatyti, kur yra irklentės priekis, o kur galas. Tada lengviausias būdas nustatyi, kur yra irklentės galas, pagal peleką. Pelekas turi būti gale irklentėsvPelekai gale padeda išlaikyti lentą tiesiai, kol jūs irkluojate, Priekyje esantys pelekai sukuria labai trūkčiojančią irklavimo lentą, kuri tiesiog nenueis tiesiai, kad ir kaip stengtumėtės!
  4. Irklavimas visu kūnu. T.y neirkluokite tik taip, kad lankstytųsi jūsų dilbis. Norėdami irkluoti teisingai, Jūsų ranka turi būti nuo plaštakos ir pečių tiesi. Tokiu būdu dirba stipriausi jūsų kūno raumenys ir suteikia veiksmingiausią galią jūsų irklentei. Stovėti aukštai ir irkluoti tik rankomis bus labai varginantys ir negausite daug jėgos. Žiūrėkite šį vaizdo įrašą, kad sužinotumėte daugiau apie irklavimo techniką: irklavimo lentos pagrindai.
  5. Žvelkite tiesiai į horizontą. Kai pirmą kartą pradedame irkluoti, kyla natūrali pagunda pažvelgti žemyn į lentą, stebėti, kaip vanduo teka į šonus ir melstis, kad neįkrisime! Tačiau siekiant geriausio stabilumo, galva turi būti pakelta, nugara tiesiai ir kūno svoris virš kojų pirštų.
  6. Būkite atokiau nuo kitų. Vandenynas didžiulis, ežerai dideli, o upės plačios. Tačiau atrodo, kad visada norime irkluoti ant to paties kvadratinio centimetro vandens! Irklentės yra didelės ir gali sužaloti, kai atsitrenks į jus. Būkite atidūs kitiems vandens naudotojams ir mokydamiesi SUP meno. Įsitikinkite, kad turite pakankamai vietos treniruotėms stovėti, kristi ir irkluoti.
  7. Teisingai nukriskite nuo lentos Net profesionalai nukrenta, todėl tai visada bus jūsų atsistojus irklavimo dalis. Svarbu tai, kaip tu krenti. Irklavimo lentos yra didelės ir gali skaudėti atsitrenkus į ją, o krintant norisi nukristi nuo lentos. Nesijaudinkite, esate prie jo prisirišę pavadėliu ir jis niekur nedings. Todėl jeigu nepavyksta išlaikyti lygsvaros ant irklentės, stenkitės kristi ant vandens.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *